Standardul acoperă toate aspectele managementului inovației: de la identificarea nevoilor de afaceri până la implementarea soluțiilor inovatoare la scară globală. Confirmarea faptului că modelul Open Innovability® de la Enel a fost conceput pentru a deschide calea către cele mai înalte standarde internaționale.
Publicitate
”Enel se numără printre primele companii la nivel global care adoptă standardul ISO 56002 pentru managementul inovației.
Parte al unui set mai amplu de standarde ISO 56000, ISO 56002 acoperă toate aspectele managementului inovației: de la stadiul de idee până la implementarea acesteia la scară globală. Adoptarea acestui standard va ajuta organizațiile să-și consolideze guvernanța, crescând eficacitatea inovării și, astfel, oportunitățile de afaceri, creând condițiile pentru răspândirea unei culturi a inovației pe scară largă care să stimuleze creativitatea angajaților și a părților interesate și să favorizeze apariția de noi proiecte în concordanță cu evoluțiile pieței.
“Am vrut să oferim părților interesate o confirmare suplimentară, prezentată în mod structurat, a angajamentului nostru de lungă durată față de procesul de inovare. Având deja Innovation Governance de ceva timp, am reușit să monitorizăm și mai atent procesele de dezvoltare a soluțiilor inovatoare și să măsurăm valoarea pe care acestea o generează”, a declarat Ernesto Ciorra, Chief Innovability® Officer al Grupului Enel. „Vom continua să identificăm cele mai inovatoare soluții pentru a aborda provocările majore de dezvoltare durabilă rezumate în Agenda ONU 2030, în conformitate cu Planul Strategic al Grupului.”
Adoptarea standardului ISO 56002 face parte din strategia de implementare a Planului de inovare al Grupului Enel pentru următorii ani.
Standardul are la bază opt piloni: aderarea la viziunea Innovability® (Inovație pentru o companie și o lume mai sustenabilă); generarea de valoare prin idei inovatoare; leadership orientat spre viitor și contestarea status quo-ului; cultura inovației ca atu strategic; dezvoltarea inovației bazată pe nevoile clienților; managementul incertitudinilor și diminuarea riscurilor; proactivitate și reziliență; abordare sistemică pentru evaluarea solidă a performanței”, se arată în comunicatul transmis către Enel.
Companiile de furnizare Enel Energie și Enel Energie Muntenia lansează Asistentul Virtual, un nou instrument digital care facilitează interacțiunile dintre cele 3 milioane de clienți și cei doi furnizori, fără a mai fi nevoie de interacțiunea cu un operator.
Acesta este integrat în chatul existent pe pagina de contact a website-ului companiei și, într-o primă etapă, oferă suport pentru șase tipuri de operațiuni de tip self-care ce vin în întâmpinarea celor mai frecvente solicitări primite de la clienți.
Asistentul Virtual răspunde la întrebări adresate în limba română despre soldul la zi, confirmarea unei plăți, neprimirea facturii, activarea facturii electronice, modalitatea de obținere a unei copii a facturii, adeverința de sold zero. În funcție de specificul cererii, un utilizator poate afla informația de care are nevoie în minimum trei linii de dialog, iar procesarea informațiilor durează, în medie, câteva secunde.
Asistentul Virtual va fi dezvoltat pentru a oferi și informații personalizate despre transmiterea indexului la energia electrică și la gazele naturale, clientul obținând detaliile dorite într-un timp extrem de scurt. Citește mai multe AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu