În perioada 1 - 22 ianuarie 2024, Engie România intră în lucrări de actualizare şi îmbunătăţire a sistemelor sale informatice, astfel procesarea solicitărilor din partea clienţilor, cât și alte funcții nu o să fie active.
Engie România va derula, în perioada 1 - 22 ianuarie 2024, lucrări de actualizare şi îmbunătăţire a sistemelor sale informatice, astfel că vor exista limitări şi indisponibilităţi temporare în procesarea solicitărilor din partea clienţilor, iar anumite funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate.
Potrivit unui comunicat al companiei, furnizarea de gaze naturale, energie electrică şi servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operaţiuni.
În această perioadă, clienţii Engie vor avea la dispoziţie alte mijloace alternative de contact, online şi fizice. Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relaţii cu clienţii sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00. Pentru urgenţe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), clienţii pot apela, în continuare, serviciul Urgenţe non-stop specificat pe factură.
Acest proces de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape, precizează compania.
De asemenea, în perioada respectivă, Engie România nu va emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise. Plăţile efectuate de clienţi în perioada 1 - 22 ianuarie vor fi recepţionate de companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia şi în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024.
"Între 8 şi 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienţii vor avea la dispoziţie celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relaţii cu clienţii etc.), în măsura în care solicitările clienţilor nu vizează aspecte care necesită consultarea situaţiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice. Engie România depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de aşteptare şi răspuns pe durata efectuării acestor operaţiuni tehnice importante, pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale Engie. În intervalul 12 - 22 ianuarie, accesul în contul de client şi în aplicaţia mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum şi programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienţilor noştri şi le mulţumim pentru înţelegere", se mai spune în comunicat.
Grupul de companii Engie România activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producţie din surse regenerabile şi furnizare de energie electrică, precum şi soluţii verzi şi servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. Engie România şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producţie din surse verzi de 121 MW şi au 4.200 de angajaţi.
Grupul Engie România a realizat investiţii în valoare de 6,1 miliarde de lei din 2005 până la 31 decembrie 2022, conform Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News