ENGIE Romania suspendă activitatea tuturor centrelor de relații cu clienții

În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 și în conformitate cu deciziile autorităților, ENGIE Romania ia decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni.

Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.

Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:

Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;


Plata online;


Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);


Activarea facturii electronice;


Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;


Schimbarea titularului de contract.


La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale.

În funcție de evoluția situației, vom reveni cu alte comunicări importante.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel