ENGIE România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea din centrele de relaţii cu clienţii din toate judeţele în care are operaţiuni.
Decizia ENGIE vine în contexul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 şi în conformitate cu deciziile autorităţilor și estevalabilă, începând cu data de 16 martie.
Conform unui comunicat remis Agerpres, clienţii au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operaţiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro şi al aplicaţiei engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienţii care au nevoie de asistenţă pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul naţional de call-center, apelând numărul 021.9366.
Tipurile de operaţiuni pe care clienţii ENGIE le pot realiza online sunt: vizualizarea detaliilor despre factură şi consum; plata online; transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite şi la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale); activarea facturii electronice; încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale şi servicii tehnice; schimbarea titularului de contract.
"La nivelul ENGIE România a fost constituit un comitet de coordonare cu autorităţile centrale şi locale. Acesta urmăreşte îndeaproape situaţia şi ia măsurile de prevenţie care se impun atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţi, asigurând în acelaşi timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale", se precizează în comunicat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu