Cuvinte magice ale unuia dintre cei mai puternici oameni de afaceri din România la aniversarea a 20 de ani de activitate a Grupului Eurolines. "Povestea noastră, povestea mea este una care arată oportunitățile imense pe care țara noastră ni le oferă", a mărturisit, vineri, Dragoș Anastasiu, președintele Grupului Eurolines, cu prilejul conferinței de presă organizate la hotelul Crowne Plaza din Capitală.
Anul acesta, Grupul Eurolines aniversează primii 20 de ani de activitate pe piața de transport și turism din România, portofoliul fiind unul impresionant.
Cu 20 de companii, 700 de angajați și 100 de milioane de euro cifră totală estimată pentru 2015, Eurolines își prezintă povestea de succes în antreprenoriatul din Romania, derulată pe parcursul a două decenii, argumentată cu cifre:
- peste 3 milioane de pasageri care au călătorit cu autocarele Eurolines;
- 164 milioane de kilometri - mai mult decât distanța de la Pământ la Soare;
- peste 700.000 de turisți români care au plecat în vacanță prin Nova Travel și TUI TravelCenter;
- peste 1.200.000 de bilete de avion vândute;
- o flotă de 500 de autovehicule;
- 81 de agenții proprii în România, Germania și Republica Moldova.
Care sunt cele două calități care stau la baza unui antreprenoriat corect, în opinia președintelui Eurolines
Cu ocazia conferinței de presă dedicată aniversării a 20 de ani de activitate a Eurolines, președintele Grupului Dragoș Anastasiu, medicul internist care a renunțat la un loc de muncă bine plătit în Germania pentru a se dedica unei afaceri cu autocare, a vorbit despre ce există dincolo de cifrele care dezvăluie succesul business-ului său.
"Foarte pe scurt spus, este o poveste a unor oameni, a unei echipe de 700 de suflete. Le mulțumesc tuturor și ei sunt cei care merită aplauzele mele. (...) Dincolo de aceste cifre, pentru mine contează cel mai mult feed-back-ul clientului, feed-back-ul pieței, feed-back-ul colaboratorilor, faptul că cei din jurul nostru apreciază servicile într-o țară în care, din păcate, calitatea lor nu este la cel mai înalt nivel", a declarat Dragoș Anastasiu.
Președintele Grupului Eurolines a ținut, totodată, să evidențieze faptul că se poate face performanță în România în domeniul antreprenoriatului, singurele condiții fiind "să ne pese și să acționăm".
"Povestea noastră, povestea mea este practic și o poveste a antreprenoriatului românesc. Este o poveste care arată oportunitățile imense pe care țara noastră ni le oferă, țara asta despre care nu vorbim întotdeauna prea frumos, țara asta pe care ne-am obișnuit prea mult să o înjurăm de dimineața până seara. Această țară ne oferă oportunități extraordinare. După 20 de ani de antreprenoriat în România, vă pot spune că aproape nimic din ceea am realizat împreună cu echipa aici nu aș fi putut realiza în altă parte. Și cred în continuare că și din punct de vedere antreprenorial, și din punct de vedere turistic, țara asta ne oferă căi nebănuite, condițiile fiind "să ne pese și să acționăm". Acestea sunt de fapt cele două calități pe care le văd eu stând la baza unui antreprenoriat corect. Asta am încercat să facem în ultimii 20 de ani. Am făcut-o cu multă plăcere, cu mult zâmbet, am făcut-o distrându-ne foarte mult, râzând foarte mult, glumind foarte mult și având sute de povești de care ne amintim cu mare plăcere", a mai spus Dragoș Anastasiu.
Planuri de viitor
Povestea de succes a Grupului Eurolines nu se oprește însă aici. Pentru 2015, Grupul anunță prima investiție dintr-un șir în domeniul hotelier: achiziția resortului Green Village din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării, tranzacție a cărei valoare este de ordinul milioanelor de euro și al cărei buget de investiții pentru primul an depășește 500.000 de euro. Complexul și-a redeschis porțile în luna mai, cifra de afaceri estimată pentru primul an de funcționare ca parte a grupului fiind de 1 milion de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News