Românii sunt din ce în ce mai selectivi când vine vorba de vacanță, preferând produse şi servicii de calitate, dar și grijă de detalii și cu toate acestea Grupul Eurolines anunță că în primele trei luni ale acestui an a realizat o cifră de afaceri de trei ori mai mare față de momentul declanșării crizei economice, respectiv anul 2009. Potrivit companiei, creșterea accentuată a vânzărilor de pachete turistice au la bază diversificarea ofertei, introducerea de noi destinaţii în portofoliu, precum și procesul de îmbunătăţire continuă a serviciilor de consultanţă oferite clienţilor în alegerea destinaţiei de călătorie și dezvoltarea reţelei de distribuţie.
Eurolines și-a triplat cifra de afaceri față de 2009 și continuă să crească, vânzările atingând în primele 3 luni ale acestui an (T1) o cifră de afaceri de 98 de milioane de lei, față de aproximativ 30 de milioane de lei în T1 2009. 79% din cifra de afaceri a grupului fost realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, Touring Europabus România a avut în 2014 o creştere de 48% a cifrei de afaceri faţă de T1 2013, ajungând până la nivelul de 77 milioane de lei, creșterea datorându-se în principal diversificării ofertei, introducerii de noi destinaţii în portofoliu, majorării cererii pentru pachetele early booking şi pentru destinaţiile exotice, dar și îmbunătăţirii continue a serviciilor de consultanţă oferite clienţilor în alegerea destinaţiei de călătorie, dezvoltării reţelei de distribuţie şi calității recunoscute a serviciilor turistice marca TUI.
Pentru 2014, cea mai extinsă rețea de agenții de turism din România țintește consolidarea liniilor de business, poziţia de lider pe piaţă, precum și dezvoltarea afacerilor în mediul online.
"Vom continua să ne concentrăm pe creșterea business-ului în mediul online și pe dezvoltarea permanentă a tehnologiei, pe îmbunătăţirea serviciilor de vânzare şi post-vânzare. Românii sunt din ce în ce mai selectivi şi preferă produsele şi serviciile de calitate, consultanţa specializată şi grija faţă de detalii, pe care noi suntem dedicaţi să le oferim clienţilor noştri. Rezultatele din primul trimestru al acestui an ne confirmă faptul că obiectivul de creştere cu minim 20% a cifrei de afaceri a Grupului Eurolines România în 2014 este realist", declară Dragoş Anastasiu, preşedintele Grupului Eurolines România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu