Elevii claselor a II-a au susținut, astăzi, EVALUAREA NAȚIONALĂ la Matematică, unde la fel ca la proba de Limba Română, la clase s-au distribuit două variante de subiecte, astfel încât colegii de bancă să nu aibă aceleași probleme de rezolvat.
Miercuri, aproximativ 203.000 de elevi de clasa a II-a, din întreaga ţară, au susţinut EVALUAREA NAȚIONALĂ la Matematică. Pentru a se evita copierea, au existat două variante de subiecte, colegii de bancă primind subiecte diferite.
Evaluarea elevilor de clasa a II-a, premieră în învăţământul românesc, a început luni cu proba la Limba Română, iar marţi micuții au susținut proba de limbă maternă (elevii aparţinând minorităţilor naţionale).
Tot în premieră au fost evaluaţi, săptămâna trecută, elevii de clasa a IV-a, iar joi şi vineri va fi rândul celor de clasa a VI-a, la limbă şi comunicare, respectiv matematică şi ştiinţe ale naturii.
Rezultatele obţinute la evaluarea elevilor din clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a nu se trec în catalog, însă ele vor oferi profesorilor, elevilor şi părinţilor informaţii concludente despre nivelul de pregătire şi despre ceea ce trebuie îmbunătăţit, potrivit Ministerului Educaţiei.
La nivel naţional, va exista un raport, similar raportului PISA, cu evaluări pe fiecare competentă, pentru clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a, ce va sta la baza măsurilor ce vor trebui adoptate în vederea remedierii deficienţelor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu