În 2016, anul fotbalului în Europa, Coca-Cola își dorește să ofere tuturor suporterilor experiențe inedite, pe parcursul UEFA EURO 2016TM. Printr-o campanie dedicată, consumatorii vor avea parte de numeroase motive de a se bucura de această competiție cu tradiție.
Campionatul European de Fotbal va reuni suporterii din întreaga lume prin pasiunea pentru fotbal și va demonstra încă o dată că acest sport, asemenea băuturii răcoritoare Coca-Cola, oferă bucurii simple și momente unice, indiferent de vârstă, sex sau naționalitate.
Brand-ul de băuturi răcoritoare numărul 1 în lume știe că fiecare suporter va trăi diferit competiția UEFA EURO 2016TM – din tribune, din fața televizorului sau de la o terasă, alături de cei dragi. Pentru a se bucura la intensitate maximă de cel mai important eveniment sportiv al anului, Coca-Cola vrea să fie alături de consumatorii săi în fiecare moment special oferit de acest eveniment.
Astfel, campania Coca-Cola dedicată Campionatului European de Fotbal este una integrată, ce include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promoții in-store, activări în digital – precum și inovații la nivel de ambalaj, premii în exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate în premieră.
Pe micile ecrane, Coca-Cola va fi prezentă cu spot TV dedicat, dar și cu inserții speciale în timpul meciurilor. O componentă specială se va desfășura în mediul digital, iar campania de panouri stradale va viza capitala și alte cinci orașe mari din țară.
La nivel de promoții, Coca-Cola va lansa o campanie națională cu coduri sub capac, care pot fi înscrise prin SMS sau pe site-ul www.hailaeuro2016.ro, pentru șansa de a câștiga o minge ediție specială, pe minut, sau un bilet dublu la sferturile de finală UEFA Euro 2016TM, pe săptămână. În plus, în magazine, consumatorii se pot bucura de numeroase alte oferte, care le vor aduce pahare de colecție, ochelari de soare sau pungi de Toortitzi într-un ambalaj dedicat colaborării cu Coca-Cola.
Începând cu luna mai, consumatorii vor putea găsi în magazine doze și sticle Alu în ediție limitată, ce vor celebra patru dintre țările calificate la UEFA EURO 2016TM. Mai mult, printr-un parteneriat special cu Panini, fiecare sticlă PET de 1.25l de Coca-Cola și Coca-Cola Zero va ascunde sub etichetă unul dintre cele 16 stickere de colecție pentru albumul Panini dedicat UEFA EURO 2016TM.
În calitate de sponsor oficial al Campionatului European de Fotbal, Coca-Cola va oferi câștigătorilor Cupei Coca-Cola, ediția 2016, șansa de a urmări chiar din tribune meciul România – Elveția, din 15 iunie. Alți 8 norocoși - 4 suporteri ai competiției între licee și 4 câștigători ai unei promoții in-store - vor purta steagul României la meciul de deschidere România-Franța, din 10 iunie. De această experiență, oferită în întreaga lume de către Coca-Cola, se vor bucura peste 800 de adolescenți.
Anul acesta, Coca-Cola a lansat campania Taste the feeling, într-o nouă strategie globală de marketing care pune în centrul conceptului creativ băutura savurată de milioane de oameni din întreaga lume în fiecare zi. Coca-Cola este una dintre plăcerile simple, care fac mai speciale întâmplările și momentele obișnuite din viața de zi cu zi. Noua filosofie se regăsește în toate componentele campaniei UEFA EURO 2016TM.
Imnul campaniei Taste the feeling, realizat în parteneriat cu Avicii, a fost reinterpretat cu ocazia Campionatului, cu ajutorul solistului Conrad Sewell. Noua versiune a cântecului, precum și o coregrafie dedicată, sunt incluse în celebrul joc Just Dance, aparținând companiei Ubisoft.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News