În 2015, Heineken România a continuat să își îmbunătățească rezultatele în cadrul agendei de sustenabilitate "Brewing a Better World", făcând progrese importante pe întregul lanț valoric "de la orz, la bar".
Potrivit Raportului de Sustenabilitate pe 2015, Heineken România a atins marea majoritate a obiectivelor pe plan local și chiar a depășit rezultatele medii la nivel global. „În 2015, prin rezultatele din agenda Brewing a Better World, am demonstrat din nou că HEINEKEN are un impact pozitiv atât în România, cât și la nivel global. Am continuat să investim în programe reper la nivel național, de promovare a consumului responsabil de alcool. Totodată, am redus consumul de apă și de emisii de CO2 și am susținut dezvoltarea comunităților în care ne derulăm activitatea", spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.
Repere cheie în Raportul de Sustenabilitate pe anul 2015:
Protejarea resurselor de apă
• Am redus consumul de apă din fabrici cu 18% față de 2008.
• Fabrica de la Tîrgu Mureș a intrat în top 5 cele mai performante unități ale Heineken în lume, din punct de vedere al consumului de apă.
Reducerea emisiilor de CO2
• Emitem cu 25% mai puțin CO2 față de 2008.
Aprovizionarea din surse locale
• Cumpărăm 70% din ingrediente de la furnizori români.
Promovarea consumului responsabil de alcool
• 100% din brandurile noastre îndeamnă la un consum responsabil
• Peste 75.000 de oameni au fost informați despre consumul responsabil de alcool prin programul Alcohelp.
• Peste 4.000 de oameni au primit consiliere psihologică și suport medical în timpul programului de intervenție Cortul de Chill, de la Vama Veche.
Susținerea comunităților
• Am investit peste 1.6 milioane RON prin programul HEINEKEN pentru Comunități, în orașele Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Tîrgu Mureș.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu