Facebook a arătat destul de clar că se concentrează pe metavers atunci când s-a rebranduit ca Meta, iar cea mai recentă achiziție a sa face parte din acest efort.
Jason Rubin, vicepreședintele companiei pentru conținutul Metaverse, a dezvăluit, citat de Engadget, că Meta achiziționează Within, creatorul aplicației de antrenament imersiv în realitatea virtuală Supernatural, pentru căștile Oculus Quest.
Într-un anunț separat (via TechCrunch), CEO-ul Within, Chris Milk, și șefa departamentului de fitness, Leanne Pedante, au declarat că antrenorii, coregrafii și managerii companiei vor continua să facă parte din echipă. Aceștia vor lucra la experiențe de fitness VR pentru Supernatural în mod independent, în cadrul Meta's Reality Labs.
În timp ce Within va trebui să răspundă în continuare în fața noii sale companii-mamă, declarația lui Milk și Pedante spune că achiziția le va oferi acces la mai multe resurse, inclusiv mai multă muzică, mai multe funcții și mai multe experiențe sociale.
În Supernatural, utilizatorul trebuie să lovească sfere colorate care zboară spre el în diversele medii de realitate virtuală, cu ajutorul controllerelor. Sferele se sparg dacă sunt lovite cu suficientă forță, iar utilizatorul primește un punctaj la final. Supernatural are o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile, după care te costă 19 dolari pe lună pentru acces permanent, relatează Mediafax.
Facebook a anunţat joi că îşi va schimba numele în Meta. Potrivit informaţiilor din presa internaţională, reţeaua de socializare îşi va păstra numele de Facebook, în schimb compania-mamă, din care fac parte şi Instagram sau Whatsapp, se va numi Meta
„De acum înainte, vom fi mai întâi metavers, nu Facebook mai întâi”, a spus CEO-ul Mark Zuckerberg, citat de Business Insider, în timpul evenimentului Oculus Connect al companiei.
Compania va fi tranzacţionată la Bursa de Valori New York cu noul simbol MVRS începând cu 1 decembrie.
La ora trasmiterii acestei ştiri, acţiunile Facebook, tranzacţionate la bursa din New York erau în creştere cu 3,85% şi cotate la o valoare de 324,17 dolari.
Noul logo al companiei va fi o literă „M” albastră.
Rebrandingul – legat de o lume virtuală şi hardware cunoscut sub numele de „metavers” – vine pe fondul unui efort mai amplu de a îndepărta atenţia de la informaţiile apărute cum că Facebook ştia că provoacă o serie de daune sociale, relatează Washington Post.
Un whistleblower a prezentat zeci de mii de documente care demonstrează modul în care compania era conştientă de faptul că a provocat polarizare socială în numeroase ţări, a condus oamenii la adăposturile de dezinformări şi nu a reuşit să oprească o reţea violentă care a dus la asaltul asupra Capitoliului american în 6 iunuarie. Ca răspuns, legiuitorii din întreaga lume au ameninţat cu noi reglementări pentru industria tehnologică şi au cerut mai multe informaţii de la Facebook despre ce informaţii a adunat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News