Facebook Offers, noua platforma permite posesorilor de afaceri locale mai mici sau mai mari, prin campanii desfasurate prin Facebook, sa ofere vizitatorilor diverse coduri de reduceri, oferte personalizate sau pur si simplu lucruri gratuite in momentul in care vor intra viitoare data intr-un magazin sau bar participant la promotie.
Pe langa posibilitatea de a trimite oferte unui anumit numar de utilizatori de Facebook respectivele oferte pot aparea si pe Wall-ul fiecarei persoane, pe interfata mobila a aplicatiei sau pe email. Ofertele se pot crea gratuit insa Facebook specifica faptul ca va exista o limita la numarul de oameni ce le vor primi. Un astfel de sistem destul de original reprezinta o metoda mult mai interactiva de pastrare a interesului in reclame viu, chiar si daca nu vorbim de reclame in sensul in care am fi facut-o in urma cu 5 ani.
Desi afirmatia poate parea dubioasa cu un astfel de sistem de oferte, Facebook poate incerca sa fie concurenta unor gigantii precum Groupon – international sau Top Deals – local. Pentru mai multe informatii puteti urmari cu interes clipul integrat mai jos.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News