Facebook a început să propună utilizatorilor revizuirea setărilor de confidențialitate, pentru a-i ajuta pe aceștia să controleze mai bine ceea ce partajează sau publică pe rețeaua de socializare.
Un dinozaur albastru îi ghidează pe utilizatori prin acești parametri multipli aplicați pe informațiile lor personale sau partajate.
"Noi știm că veniți pe Facebook pentru a fi în contact cu prietenii, nu cu noi", explică Paddy Underwood, angajat al Facebook, pe un blog. "Dar noi știm cât de important este să controlați ce anume partajați și cu cine", adaugă acesta.
Facebook a evocat în luna iunie această schimbare a criteriilor de confidențialitate, după criticile primite când a anunțat că va folosi informațiile despre site-urile vizitate de utilizatori pentru a pune reclame mai bune în fața ochilor lor.
Dar, potrivit Facebook, membrii rețelei de socializare pot regla setările de confidențialitate, pentru a dezactiva această nouă funcție, precizează Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu