Compania Facebook face noi schimbări în ceea ce privește postările pe care le văd utilizatorii de la alții.
”Scopul News Feed este de a conecta oamenii cu postările pe care le consideră cele mai relevante. Așa cum am spus în trecut, nu este vorba despre timpul petrecut de cineva pe Facebook, ci despre calitatea timpului petrecut. Asta înseamnă să fii sigur că oamenii văd ce doresc să vadă - fie că este vorba de mesaje de la familie și de la prieteni sau articole de știri și videoclipuri din paginile pe care le urmăresc”, susțin reprezentanții Facebook pe blogul companiei.
Pentru a face acest lucru, specialiștii de la Facebook încearcă să înțeleagă ceea ce le place, să comenteze și să împărtășească utilizatorii. De asemenea, sunt folosite sondaje pentru a obține mai multe informații despre postările pe care oamenii doresc să le vadă.
Astăzi au fost anunțate două actualizări de algoritm bazate pe sondajele efectuate: una prioritizează postările de la prietenii pe care cineva ar vrea să îi vadă mai des, iar cealaltă prioritizează legăturile pe care o persoană le consideră cele mai valoroase.
Acum, pe lângă înțelegerea acestor semnale, Facebook a început să le ceară utilizatorilor să elaboreze lista celor mai apropiați prieteni. ”Acest feedback direct ne ajută să anticipăm mai bine ce utilizatorii ar dori să audă de la cei mai apropiați”, mai precizeacă Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News