Facebook, în război cu YouTube. Ultima strategie a rețelei de socializare

Strategia Facebook este aceea de a atrage veniturile din publicitate pe care le înregistrează în prezent YouTube, site-ul deţinut de Google.

Pentru aceasta, Facebook a început să îi curteze pe marii producătorii de conţinut de pe YouTube şi pe starurile acestora pentru a îşi distribui direct pe reţeaua de socializare clipurile pe care în prezent aceştia le postează pe site-ul de partajare de fişiere video deţinut de Google, potrivit theguardian.com.

Deja unii producători de conţinut pentru YouTube, inclusiv Maker Studios, parte a Walt Disney Co., şi Collective Digital Studio, au început experimentele în acest sens şi au distribuit pe Facebook o parte dintre cele mai cunoscute seriale ale lor difuzate pe YouTube.

Astfel, seria animată "Annoying Orange", creată studiourile Collective, a devenit disponibilă şi pe reţeaua de socializare. Aceste clipuri video le apar utilizatorilor Facebook în cadrul fluxului de ştiri ("news feed") şi pe paginile individuale ale creatorilor acestora.

Strategia competitivă a Facebook nu este o surpriză, în condiţiile în care se estimează că veniturile din publicitate ale lui YouTube vor creşte de la 5,9 miliarde de dolari, în 2014, la 8,9 miliarde de dolari, în 2016.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel