Facebook a lansat o nouă aplicaţie prin care utilizatorii săi pot fi plătiţi dacă acceptă să le fie colectate datele despre modul în care utilizează dispozitivele şi aplicaţiile descărcate pe acestea, relatează miercuri Press Association.
Numită Study, noua aplicaţie de la Facebook, colectează date despre perioada dedicată utilizării aplicaţiilor instalate pe un dispozitiv, dar şi despre activităţile de interes, ţara de provenienţă, dispozitivul deţinut de utilizator şi tipul reţelei folosite.
Facebook a anunţat că participanţii vor fi recrutaţi prin intermediul reclamelor la aplicaţie, ce pot fi accesate de utilizatori care se pot înregistra şi, dacă se califică, vor fi invitaţi ulterior să descarce aplicaţia din magazinul Google Play Store. În prima etapă, aplicaţia va fi disponibilă doar utilizatorilor din Statele Unite şi India.
Cercetarea de piaţă ajută companiile să conceapă produse mai bune pentru oameni. Credem că această activitate este importantă pentru a ne ajuta să ne îmbunătăţim produsele utilizatorii Facebook, a declarat Sagee Ben-Zedeff, manager de produs la Facebook, în cadrul unui mesaj publicat pe blog.
Study de la Facebook nu colectează identitatea utilizatorilor, parolele sau conţinutul oricăruia dintre participanţi, cum ar fi fotografii, înregistrări video sau mesaje. De asemenea, nu vindem unor terţi informaţii din aplicaţie şi nici nu le utilizăm pentru reclame personalizate, a precizat Sagee Ben-Zedeff.
Facebook a declarat despre noua sa aplicaţie Study că oricine utilizează aplicaţie va fi compensat pentru contribuţia la cercetare. Doar persoanele cu vârsta minimă de 18 ani vor fi eligibile pentru a participal la lansare, iar toţi participanţii vor avea posibilitatea de a renunţa în orice moment.
Vezi și:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News