Facebook, noi schimbări la Newsfeed

La începutul săptămânii, Facebook a anunțat noi măsuri stricte ce vor viza paginile care utilizează metoda „momelii de engagement", pentru a se plasa cât mai sus în News Feed.   

Altfel spus, paginile care fac „engagement bait", urmând rețeta „dă un like acestei postări dacă ești născut în decembrie", respectiv „distribuie această postare dacă vrei să câștigi bilete la festival", vor fi penalizate. În acest caz, cele care își vor încuraja fanii să dea like, share, comentarii sau tag, le va fi afectat reach-ul. 

Astfel, „administratorii de pagini vor trebui să continue să posteze conținut relevant, fără a utiliza tactici de engagement bait", anunță Facebook.

Facebook spune că vine cu această noutate pentru a reduce content-ul de tip spam, bombastic și fals, compania fiind criticată anul trecut, în repetate rânduri, drept o sursă de fake news.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News


Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
NoMy - smt4.5.3
pixel