Campania „Stop Hate for Profit” (Încetați să profitați de pe urma urii, n.r.), cea mai recentă mișcare care se folosește de boicot pentru schimbare, presupune că Facebook nu face suficient pentru a opri conținutul rasist și denigrator pe platforma sa.
Ford, Adidas, HP, Coca-Cola, Unilever, Starbucks sau Microsoft sunt printre cele mai mari companii care au decis că singurul mod de a înfrunta discursul urii nemoderat de Facebook este de a ataca direct principala sursă de venit a companiei: publicitatea.
„Poate un boicot să rănească Facebook? Răspunsul scurt este da”, transmite BBC. Expertul economic David Cumming a spus că pierderea încrederii și percepția absenței unui cod etic pot „distruge afacerea”. Doar vineri, Mark Zuckerberg a pierdut 6,5 miliarde euro din cauza scăderii cu 8% a prețului unei acțiuni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu