Într-o zi obişnuită utilizatorii de Facebook pot vedea doar 20% din postările prietenilor. Restul este filtrat şi este considerat a nu fi suficient de interesant pentru tine.
Pentru a schimba acest lucru, Facebook a anunţat de curând faptul că pregăteşte un nou algoritm pentru News Feed-ul reţelei de socializare. Mai concret, afişările vor fi personalizate pentru fiecare utilizator în parte.
Story Bump va modifica modul în care utilizatorii vizualizează propriul News Feed. Algoritmul nou de calculare a importanţei şi afişare a conţinutului are ca scop aducerea sub ochii utilizatorilor a anumitor evenimente și postări pe care aceştia nu le-au văzut pentru că erau prea vechi, dar care sunt suficient de importante pentru că sunt populare prin numărul de Like-uri sau comentarii. Chiar dacă sunt mai vechi, aceste informatii urmează a fi afişate în zona superioară din News Feed, ele fiind totuşi considerate a fi "noi pentru tine".
Persoanele cu care interacţionezi cel mai des vor influenţa modul de afişare
A doua mare schimbare constă în organizarea News Feed-ului având la bază ultimile 50 de interacţiuni pe care o persoană le are pe Facebook. Asta înseamă că persoanele cu care interacţionezi cel mai des vor influenţa modul de afişare, dar şi content-ul pe care îl vizualizezi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu