Facebook schimbă News Feed-ul

facebook-news-feed
facebook-news-feed

Într-o zi obişnuită utilizatorii de Facebook pot vedea doar 20% din postările prietenilor. Restul este filtrat şi este considerat a nu fi suficient de interesant pentru tine.

Pentru a schimba acest lucru, Facebook a anunţat de curând faptul că pregăteşte un nou algoritm pentru News Feed-ul reţelei de socializare. Mai concret, afişările vor fi personalizate pentru fiecare utilizator în parte.

Story Bump va modifica modul în care utilizatorii vizualizează propriul News Feed. Algoritmul nou de calculare a importanţei şi afişare a conţinutului are ca scop aducerea sub ochii utilizatorilor a anumitor evenimente și postări pe care aceştia nu le-au văzut pentru că erau prea vechi, dar care sunt suficient de importante pentru că sunt populare prin numărul de Like-uri sau comentarii. Chiar dacă sunt mai vechi, aceste informatii urmează a fi afişate în zona superioară din News Feed, ele fiind totuşi considerate a fi "noi pentru tine".

Persoanele cu care interacţionezi cel mai des vor influenţa modul de afişare

A doua mare schimbare constă în organizarea News Feed-ului având la bază ultimile 50 de interacţiuni pe care o persoană le are pe Facebook. Asta înseamă că persoanele cu care interacţionezi cel mai des vor influenţa modul de afişare, dar şi content-ul pe care îl vizualizezi.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel