Facebook se lansează pe piața TV

Compania Facebook a anunțat miercuri cea mai amplă incursiune a sa pe piața produselor de televiziune prin extinderea unui serviciu video care va difuza o gamă variată de programe, precum meciuri din campionatul feminin de baschet american, show-uri despre safari și emisiuni dedicate activităților parentale, informează Reuters, scrie Agerpres.

Noul serviciu video, ce a trecut printr-o etapă de reproiectare, intitulat "Watch", va fi disponibil inițial pentru un grup limitat de utilizatori din Statele Unite ai aplicației mobile Facebook, site-ului companiei și aplicației acesteia pentru televiziune, au precizat reprezentanții rețelei de socializare.

Facebook, cea mai mare rețea de socializare din lume, a lansat un serviciu video anul trecut și, de atunci, a lăsat să se înțeleagă de mai multe ori în ultimele luni că dorește ca acel produs să devină o sursă de conținuturi video originale, cu o producție de nivel înalt, care nu va difuza doar show-uri create de utilizatorii platformei.

Agenția de presă Reuters a anunțat în luna mai că Facebook a semnat contracte cu mai mulți creatori de știri și programe de entertainment, precum Vox Media, BuzzFeed, ATTN și Group Nine Media, ale căror conținuturi se adresează utilizatorilor tineri, pentru a produce diverse emisiuni, ce vor fi realizate atât pe baza unor scenarii, cât și în mod liber — fără să aibă la bază un scenariu.

"Am aflat că oamenilor le place serendipitatea descoperirii unor videoclipuri în News Feed, dar ei vor, de asemenea, un spațiu dedicat pe care să poată să îl acceseze pentru a viziona videoclipuri", a declarat miercuri Daniel Danker, directorul departamentului de produse din cadrul Facebook.
Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, a spus că serviciul Watch va permite utilizatorilor "să stea de vorbă între ei și să se conecteze cu diverse persoane în timpul difuzării unui episod, să se alăture unor grupuri de persoane cărora le plac aceleași show-uri, după aceea, pentru a construi o comunitate".

Facebook a anunțat că printre show-urile transmise de serviciul Watch se vor afla meciuri din Women's National Basketball Association, un show dedicat activităților parentale produs de Time Inc și o emisiune despre safari produsă de National Geographic. Facebook transmite deja unele dintre partidele disputate în Major League Baseball și această colaborare va continua, au precizat reprezentanții companiei.

ATTN a anunțat tot miercuri că două dintre serialele sale originale vor fi difuzate pe Facebook Watch: un program dedicat stilului de viață sănătos, cu actrița Jessica Alba, și o emisiune de sfaturi în privința relațiilor de cuplu.

În cele din urmă, noua platformă va fi deschisă oricărui creator de programe, unde aceștia vor putea să își distribuie conținuturile video, au explicat reprezentanții Facebook.

Facebook, al cărei sediu general se află în Menlo Park din California, dorește să pătrundă în acest fel pe piața televiziunii, care este deja deosebit de aglomerată, unde va intra în concurență directă nu doar cu rețelele tradiționale de televiziune ce operează la nivel național, dar și cu o serie de noi producători de conținuturi video, precum Netflix, YouTube, Twitter și Snap.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel