S-au umflat facturile în service-urile auto. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a primit sute de plângeri și a demarat controale seriose.
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a demarat la începutul acestei săptămâni controale la service-urile auto din întreaga ţară, după ce sute de reclamații au arătat facturi ”umflate” și cu 1200% în această perioadă.
Astfel, service-urile auto au introdus o taxă pe coronavirus, așa cum au încercat și terasele, după redeschidere.
"Am fost înregistrate peste 200 de reclamații la nivel național și cu siguranță vor fi mai multe. Am demarat la începutul săptămânii trecute un control tematic al acestor două unități service care facturează diferit în funcție de operatorul care plătește sau de consumatorul care plătește factura respectivă. Ceea ce trebuie să facem, e ca noi, consumatorii, să fim foarte atenți în momentul în care ni se prestează un serviciu asupra devizului estimativ, să fie corelat ulterior cu factura finală, pentru că, nu mică mi-a fost mirarea când am văzut facturi umflate, mărite, cu ore de manoperă. Metoda de a umfla aceste facturi prin ore mult mai multe e un pic mai veche, a mai fost depistată în trecut, au mai fost sancționate", a declarat Paul Anghel, director ANPC, în direct la B1 TV.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News