Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj-Napoca deschide în Salonic (Grecia) primul magazin de brand din afara României, informează Agerpres.
Magazinul dedicat consumatorilor din piața elenă păstrează conceptul centrului modern inaugurat în octombrie 2013 la Cluj-Napoca.
"Produsele Farmec sunt apreciate în rândul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oraș ca mărime din Grecia, un centru universitar important și fostă Capitală Culturală Europeană în 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne determină să credem că orașul Salonic este foarte potrivit pentru a găzdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din Grecia", a spus Mircea Turdean, directorul general al Farmec.
Magazinul din Salonic este primul de acest fel din Grecia, urmând ca în perioada imediat următoare, conform strategiei partenerului elen, firma G2D SPC, Farmec să continue deschiderea de noi magazine partenere de brand și în alte localități importante.
Produsele Farmec sunt prezente pe piața elenă și în SPA-urile anumitor hoteluri, unde sunt folosite în cadrul tratamentelor de înfrumusețare oferite clienților.
Produsele companiei Farmec ajung în peste 30 de țări, principalele piețe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuției în țările vecine.
Farmec a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare față de cele 121 milioane lei raportate în anul precedent. Reprezentanții companiei pun acest rezultat pe seama investițiilor realizate în ultimii ani și a produselor lansate în 2013. Farmec este o companie cu acționariat sută la sută românesc.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu