Producătorul francez de componente auto Faurecia, prezent şi pe piaţa din România, a raportat joi o creştere a vânzărilor trimestriale, confirmând că este în grafic pentru a-şi îndeplini ţintele financiare anuale, transmite Reuters.
Faurecia, companie la care grupul auto francez PSA deţine 46%, a informat că vânzările au crescut cu 4,3% în trimestrul trei din acest an, la 4,185 miliarde de euro (4,64 miliarde de dolari), în pofida încetinirii industriei auto, citează Agerpres.
Faurecia a confirmat obiectivele sale financiare anuale, care includ un profit operaţional mai ridicat, o marjă de profit de cel puţin 7% şi un flux net de numerar de cel puţin 500 de milioane de euro.
"De la începutul anului, vânzările noastre au înregistrat performanţe solide. În pofida încetinirii industriei auto, rezistenţa şi agilitatea noastră ne-au permis să ne confirmăm deplin ţintele financiare pe 2019. În plus, suntem în grafic pentru ca anul acesta să înregistrăm un nivel record al comenzilor", a afirmat directorul general al Faurecia, Patrick Koller.
Săptămâna aceasta, Faurecia a anunţat achiziţionarea integrală a societăţii mixte SAS pe care o deţinea împreună cu grupul german Continental, într-o tranzacţie de 225 milioane de euro care ar urma să majoreze profitul companiei franceze.
Anul acesta, vânzările SAS ar urma să ajungă la 700 milioane de euro, a precizat Faurecia.
Faurecia deţine cinci fabrici în România: la Tălmaciu (Scaune Auto), Craiova (Sisteme de Control a Emisiilor), Mioveni (Sisteme de Interior), Râmnicu Vâlcea (Scaune Auto) şi Caţeasca, judeţul Argeş (Sisteme de Interior).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu