Televiziunea de divertisment pentru femei TLC emite, începând de joi dimineaţă, în România. Postul este disponibil în acest moment în pachetele de bază ale companiilor UPC şi AKTA, potrivit unui comunicat de Discovery Networks.
TLC, una dintre cele mai apreciate televiziuni pentru femei din Statele Unite, este un canal de divertisment care vizează publicul feminin cu vârste între 25 şi 49 de ani. Postul prezintă programe de non-ficţiune, abordând subiecte foarte diverse, de la familie şi creşterea copiilor, până la modă şi sănătate.
"Având experienţa lansării cu succes a TLC pe alte pieţe europene în ultimele luni, sunt pe deplin încrezător că telespectatorii şi partenerii noştri de afaceri din România vor aprecia acest canal şi valoarea incontestabilă pe care o aduce portofoliului Discovery. TLC este o completare pentru Discovery Channel, întregind oferta noastră pentru operatorii de cablu şi clienţii de publicitate şi oferindu-le un conţinut de calitate pentru publicul feminin şi familiile acestora", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.
TLC are o abordare complet localizată, având un feed local, o grilă de programe adaptată la preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale telespectatorilor din România, programe subtitrate în limba română şi vânzări de publicitate coordonate de echipa locală.
"În România, am construit TLC pe baza cunoştinţelor pe care le avem despre publicul feminin şi ţinând cont de experienţa pe care a acumulat-o deja acest brand de televiziune la nivel internaţional. Ca urmare, sunt convinsă că va deveni unul dintre posturile preferate ale femeilor din România. TLC are o abordare unică pe piaţă, fiind un canal de divertisment pentru femei, din care întotdeauna rămâi cu ceva - fie că este o idee, un sfat, o informaţie utilă sau pur şi simplu inspiraţie pentru viaţa de zi cu zi", a declarat Ada Roseti, Channel Director, Discovery Networks.
În plus, Ada Roseti a declarat pentru că TLC emite în România de joi, de la ora 06.00.
"Fiind o televiziune de divertisment din portofoliul Discovery, destinată în principal femeilor, TLC are programe inspirate din viaţa reală, pe subiecte foarte diverse, de la famile şi creşterea copiilor şi până la modă sau sănătate. Grila de programe este realizată de echipa noastră locală, pe baza preferinţelor şi obiceiurilor de vizionare ale publicului de aici", a explicat Ada Roseti, precizând că "elementele care diferenţiază TLC de toate celelalte canale existente pe piaţă sunt programele prezentate şi abordarea specifică".
Din oferta de programe cu care se lansează postul TLC fac parte: "Ghid pentru părinţi - Situaţii extreme", în care bona britanică Jo Frost prezintă diverse cazuri pe care este chemată să le rezolve; "Poliţistele din Broward County", povestea unor poliţiste adevărate şi a realităţilor dure cu care se confruntă în lupta lor de fiecare zi pentru apărarea legii; şi "PR şi modă la New York", povestea uneia dintre cele mai celebre femei de afaceri din New York, proprietara unei agenţii de PR din domeniul modei. Grila de programe a TLC va include şi noi sezoane din câteva dintre cele mai populare seriale de pe Discovery Travel & Living, cum ar fi "Kate plus 8", "Regele cofetarilor", "Rochia perfectă" sau "Poliţia vestimentară".
Citește și: Discovery aduce TLC în Romania, în 2011
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News