Noul V8 va debuta la Geneva, evidențiind performanța la nivel de circuit și parametri de răspuns adaptați condusului stradal.
La 40 de ani distanță de la lansarea primului motor V8, amplasat pe puntea spate a modelului 308 GTB, Căluțul Cabrat deschide un nou capitol în istoria motoarelor sale de 8 cilindri. Ferrari 488 GTB oferă performanța unei mașini de circuit, de care se poate bucura din plin chiar și un conducător auto neprofesionist.
Noua berlinetă încorporează strălucit experiența Ferrari, atât în F1, cât și în WEC, unde 458 GT deține titlul mondial, câștigând și categoria sa în ultimele 2 ediții la cursa de la Le Mans de 24 de ore. Noul model exploatează la maxim know-how-ul dobândit de tehnicienii Ferrari în ultimul deceniu prin programul XX, prin intermediul căruia mașinile extreme dedicate circuitelor au devenit disponibile și gentlemanilor pasionați de noi provocări.
Datele obținute au avut o contribuție semnificativă la rafinarea sistemelor electronice și de control, astfel încât cel care se află în spatele volanului să se poata bucura cât mai mult de performanțele incredibile ale acestei noi mașini.
Motorul
Motorul de 3902 cc V8 turbo este în topul clasei sale pentru puterea dezvoltată, cuplu și timpi de răspuns, ceea ce îl face noul punct de reper pentru acest tip de arhitectură. Acesta dezlănțuie 670 CP la 8.000 rpm, împreună cu 760 Nm cuplul maxim în a șaptea treaptă de vitez și un timp de răspuns la accelerator de doar 0,8 secunde la 2.000 rpm. Aceste cifre sunt suficiente pentru a permite Ferrari 488 GTB să accelereze de la 0-200 km/ h în nu mai mult de 8.3 secunde, iar atunci când este combinat cu inovațiile radicale introduse la toate aspectele de performanță ale mașinii, să realizeze un tur de pistă la Fiorano în doar 1 minut și 23 de secunde.
Cutia de viteze
Cutia de viteze este prevăzută cu un management de cuplu variabil, ce lansează cuplul masiv al motorului lin și puternic în întreaga gamă de turații, în timp ce intervalele specifice de transmisie livreaz o accelerație progresivă incredibilă atunci când pedala de accelerație este apăsată până la capăt.
Sunetul
La fel ca întotdeauna, inginerii Ferrari au acordat o mare atenție la perfecționarea sunetului 488 GTB, care este și de această data complet, clar și total distinct.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News