"iUmor" a fost în preferințele românilor. Finala a făcut istorie.
"iUmor", finala celui de-al cincilea sezon, a făcut istorie în privința audienței. Antena 1 a reușit, între orele 20.01 și 01.28, să fie prima în preferințele românilor. Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 24.6 % cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 4.9 puncte de rating şi 17.3 % cotă de piaţă.
La nivelul publicului urban, marea finală ”iUmor” a fost preferată, cu o audiență medie de 5.5 puncte de rating și 16.3 cotă de piață, în timp ce pe locul secund s-a clasat tot Pro Tv, cu o medie de 3.9 puncte de rating și 11.4% cotă de piață.
1,7 milioane de telespectatori
La nivel național, ”iUmor” s-a dovedit din nou preferatul telespectatorilor, cu o audiență medie de 4.9 puncte de rating și 14.4% cotă de piață, în timp ce a doua poziție a fost ocupată de Kanal D cu o audiență medie de 4.8 puncte de rating și 14% cotă de piață. La nivel național, Pro Tv s-a clasat pe cea de-a treia poziție cu 4.2 puncte de rating și 12.2% cotă de piață.
În minutul de aur, 22.55, aproape 1,7milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1!
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News