Firmă în sediul avocatului tău: scapi de birocraţie şi are cine vorbi cu Fiscul

afacere
afacere

Timpul necesar lansării unei firme s-a dublat, datorită complicării procedurii de solicitare şi eliberare a actelor unei noi societăţi comerciale.

Doi ani de criză , dar mai ales reglementările noi privind înfiinţarea firmelor, vor duce la scăderea cu 20% a numărului de societăţi nou înfiinţate.

Simona Olteanu, Managing Partner la Scărlătescu Law Office, propune oamenilor de afaceri care vor să-şi deschidă o firmă să aibă sediul social la cabinetul avocatului. Ea arată că noua lege detaliază modul de a obţine certificatul care atestă câte sedii sociale sunt situate la acea adresă, dar nu stabileşte şi procedura de radiere a sediilor din baza de date respectivă. Din această cauză apartamentele în care s-au înregistrat sedii în conformitate cu noua procedură, dar care din varii motive vor fi mutate în scurt timp, vor rămâne blocate entru că în baza de date a administraţiilor financiare vor figura în continuare ca sedii sociale ale unor firme.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel