România a fost prezentă, în perioada 15 - 23 septembrie, la Târgul Internaţional MICAM Milano, cu un stand la care au expus firme din domeniul pielărie-marochinărie, potrivit unui comunicat al Ministerului Mediului de Afaceri, Comerţului şi Antreprenoriatului (MMACA).
Târgul s-a desfăşurat în cadrul evenimentului de modă Milano Fashion Week.
Potrivit sursei citate, la Salonul internaţional de la Milano, alături de cele mai importante branduri de profil din lume, au participat 12 firme româneşti: Hanami Way SRL, Lyria Povestea Ta Pictata SRL, Fabrica 76 Dalvini SRL, Angela International SRL, Leather Project SRL, Hilux SRL, Fibalco SRL, Pestos SRL, Iutta Worldwide SRL, Creation Leather Art SRL, Passofino SRL şi Wild Inga SRL.
Prezenţa românească la salonul internaţional lider în domeniul încălţămintei a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, în parteneriat cu Asociaţia Sfera Factor, în cadrul programului de susţinere şi promovare a exportului cu finanţare parţială de la bugetul de stat.
Bugetul alocat participării româneşti la MICAM Milano a fost de 865.478 de lei.
Milano Fashion Week este parte din grupul celor patru mari săptămâni ale modei din lume, care definesc tendinţele pentru următorul sezon: London Fashion Week, New York Fashion Week, Milano Fashion Week şi Paris Fashion Week.
În cadrul Milano Fashion Week au loc mai multe evenimente expoziţionale, precum târgurile MICAM, MIPEL, WHITE, şi showroom-urile Guffanti şi Livia Gregorreti.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu