Consiliul Concurenței a declanșat o anchetă pe piața comercializării serviciilor de media care alcătuiesc Clubul de Media. Investigația se referă la o posibilă înțelegere între companiile active pe aceasta piață, în vederea eliminării concurenței la licitațiile pentru atribuirea conturilor de publicitate ale clienților din România.
Cele zece agenții de media care alcătuiesc Clubul de Media au fost controlate de oficialii Consiliului Concurenței. Este vorba despre Brand Programming Network, Initiative Media, MEC Romania, MediaCom, Mindshare, Optimedia, Starcom MediaVest Group, United Media, Universal McCann (UM- parte din B.V. McCann Erickson), Zenith România, scrie paginademedia.ro.
Consiliul Concurenţei spune că descinderea a fost făcută în urma unei sesizări. Investigaţia se referă la o posibilă înţelegere între companiile active pe această piaţă, în vederea eliminării concurenţei la licitaţiile pentru atribuirea conturilor de publicitate.
Potrivit informațiilor paginademedia.ro, controlul vine după ce, la unele licitații din industria de media, anumite agenții, parte a Clubului de Media, au refuzat să participe dacă agenția Media Investment, parte a The Group, era înscrisă în competiție.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News