Asociaţia Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri din România (ABSL) anunţă numirea lui Florin Grama, director al diviziei Customer Service & Support din cadrul Microsoft România, în funcția de președinte.
Alături de Florin Grama, din consiliul director al ABSL fac parte Vivek Bakshi, general manager al diviziei International Operations din cadrul Wipro Technologies, Andrei Romanescu, managing director al HP Global Business Center, Cătălin Iorgulescu, managing director al WNS România, Daniel Bratu, vicepreședinte operațiuni în cadrul Genpact, Cosmin Pătlăgeanu, marketing manager în cadrul Luxoft România, și Giulio Medda, general manager al Office Depot Service Center. Totodată, Cătalin Ciupercescu deține poziția de manager operațiuni al asociației, iar Dana Isăroiu calitatea de secretar general al consiliului director.
Începând din aprilie 2015, noul președinte al ABSL România va coordona inițiativele strategice ale asociației pentru intensificarea interacţiunii şi colaborării la nivel de industrie, dezvoltarea viitoarei generații de specialiști în domeniu și creșterea vizibilității și a nivelului de atractivitate a României pentru investiţii străine.
“Cred cu adevărat că industria serviciilor pentru afaceri este unul dintre principalele motoare ale dezvoltării economice din România în următorii ani. ABSL are un rol esențial în această evoluție, fiind principala organizație care susține activ colaborarea constantă și consolidarea interacţiunii dintre companiile din domeniu și autorităţi, cu obiectivul de a accelera creșterea industriei. Sunt încântat să contribui astfel, împreună cu membrii consiliului director, la realizarea planurilor și obiectivelor ambițioase ale asociației”, a declarat Florin Grama, președintele ABSL România.
Florin Grama are o experiență de peste 15 ani în industria IT, deținând poziții cheie de management în multinaționale precum Microsoft România sau Siemens. În ultimii 3 ani, și-a dezvoltat cariera în cadrul Microsoft România, unde coordonează în prezent, din poziția de director al diviziei Customer Service & Support, cea mai vastă echipă de suport și servicii IT a Microsoft din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, formată din peste 550 de specialiști și consultanți. Florin Grama îl succedă la conducerea ABSL România pe Alexander Weigl, președinte al asociației în ultimii 3 ani, care se va dedica, mai departe, activității din cadrul HP, unde a preluat poziția de director al noii divizii Global Marketing Business Services.
“Sunt încântat să accept o nouă provocare, de a coordona activitățile diviziei Global Marketing Business Services din cadrul HP și de a dezvolta proiecte inovatoare la nivel regional, o misiune care îmi va ocupa mai mult de 100% din timp. Oportunitatea a venit într-un moment în care ABSL își propune să accelereze creșterea industriei serviciilor pentru afaceri din România și are în plan inițiative ample pentru creșterea competitivității economice a României. Astfel, îmi face plăcere să îi predau conducerea lui Florin Grama, care, cu o experiență și o expertiză vastă în industrie, va duce planurile ABSL la următorul nivel și va asigura depășirea obiectivelor asociației”, a declarat Alexander Weigl.
ABSL reuneşte cele mai mari companii de profil din domeniile Shared Services Center (SSC), Business Process Outsourcing (BPO), Outsourcing IT (ITO) şi Cercetare Dezvoltare (R&D). Companiile membre ABSL sunt Accenture Services, APT Resources & Services, Automobile Dacia, AWP România, CBRE Real Estate Consultancy, Connections Consult, DB Schenker, EUCOM Business Language, Genpact România, Global Remote Services, Hewlett Packard Global Business Center, Luxoft Professional Romania, Microsoft Romania, Office Depot Service Center, OMV Petrom Global Solutions, Optima Solutions Services, PricewaterhouseCoopers Servicii, Process Solutions, Renault Business Services, Société Generale European Business Services, Stefanini România, TELUS International Europe, UCMS Group România, Unicredit Business Integrated Solutions, Valoris Center, Vauban, Vodafone Shared Services România, Wipro Technologies, WNS Global Services, iar partenerii strategici ai asociaţiei sunt ACCA, Colliers International, Corporate Office Solutions, Fine Law, Hays Talent Solutions, I-Future, KPMG, McCann PR, Mikomax şi Skanska.
Despre ABSL România
Asociaţia Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri din România este cea mai importantă organizaţie care reprezintă sectorul de servicii pentru afaceri din România şi care reuneşte cele mai mari companii de profil din domeniile Shared Services Center (SSC), Business Process Outsourcing (BPO), Outsourcing IT (ITO) şi Cercetare Dezvoltare (R&D). ABSL România are ca scop dezvoltarea şi transformarea industriei serviciilor pentru afaceri într-o parte integrantă a creşterii economice din România prin intermediul colaborării cu industria şi prin implicarea autorităţilor şi grupurilor interesate.
Scopul ABSL România este de a sprijini dezvoltarea pe termen lung şi creşterea dinamică a sectorului de servicii pentru afaceri şi, în acelaşi timp, de a mări nivelul de atractivitate al României pentru investiţii şi pentru dezvoltarea de proiecte de outsourcing şi offshoring. ABSL doreşte să intensifice interacţiunea şi colaborarea la nivel de industrie, prin facilitarea schimbului de cunoştinţe, experienţă şi bune practici. ABSL sprijină antreprenoriatul, evaluează oportunităţile legislative de îmbunătăţire a mediului economic şi ajută la adaptarea cerinţelor de business prin recomandarea de schimbări în sistemul educaţional din România. Asociaţia colaborează cu autorităţile locale, centrale şi cu comunitatea de business, cu scopul de a-şi oferi sprijin reciproc şi de a întări implicarea în comunităţile locale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu