Florin Piersic promovează vinul poveștilor de pahar, "Două vorbe", celebrul actor fiind ales imaginea noului brand al companiei Vincon tocmai pentru a marca „apetitul pentru povestit" al consumatorilor.
Publicitate
Propaganda Brand New a creat identitatea noului brand Două Vorbe, de la Vincon, și pentru că dorința a fost ca noul vin să marcheze apetitul pentru povestit al oamenilor, noul produs îl aduce la masa cumpărătorilor pe îndrăgitul actor Florin Piersic, potrivit iqads.ro.
Asocierea cu acesta se realizeaă atât la nivel de comunicare, cât și la nivel de etichete, abordare care oferă o unitate în retorică și face produsul mai ușor de remarcat încă din momentul prezenței sale la raft.
„Pe etichete, imaginea lui Florin Piersic este dublată, el fiind imaginat în ipostaze conversaționale diferite, ca și cum poartă un dialog, în linie cu conceptul brandului. În privința numelui, am căutat unul care să se ridice la nivelul personajului, dar care să și ofere substanță și memorabilitate. Din acest motiv, ne-am oprit la Două Vorbe, atât pentru ironia fină cu endorser-ul, dar și pentru că, de cele mai multe ori, așa încep poveștile spumoase, care strâng și țin oamenii la stat de vorbă", a declarat Madalina Oanta (Branding Director Propaganda).
Potrivit celor declarate de către Adrian Tuluca (Manager Propaganda), "Două vorbe" este al 11-lea brand pentru care Vincon a lucrat cu agenția lor, "după Miorița 25 ani, Jad 28 ani, Ambrosio, Rose Verite, Egregio, Beciul Domnesc Grand Reserve, Vița Românească, Macho, Vin de petrecere și Doi Cocoși.
În consecință, cei care caută un vin provocator de discuții pot alege cu încredere pe cel al cărui imagine este Florin Piersic.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu