foodpanda, platforma globală de comenzi de mâncare susținută de incubatorul german Rocket Internet, anunță achiziția principalilor săi competitori din 7 țări asiatice, consolidându-și astfel poziția de lider pe toate piețele asiatice importante.
foodpanda, platforma globală de comenzi de mâncare susținută de incubatorul german Rocket Internet, anunță achiziția principalilor săi competitori din 7 țări asiatice, consolidându-și astfel poziția de lider pe toate piețele asiatice importante.
La nivel global, compania este activă astăzi în peste 39 de țări, de pe 5 continente. foodpanda a achiziționat concurenți din India, Malaezia, Singapore, Filipine, Pakistan, Hong Kong și Thailanda.
- După achiziția TastyKhana, în noiembrie 2014, foodpanda a cumpărat și platforma indiană JUST EAT, devenind astfel lider absolut pe cea mai mare piață de food delivery din lume. JUST EAT India a fost lansată sub brandul HungryBangalore în 2006, înainte ca JUST EAT, plc. să achiziționeze o mare parte din acțiuni în 2011. foodpanda este prezentă pe piața indiană din 2012. Alături de TastyKhana și JUST EAT, foodpanda este acum prezentă în 200 de orașe indiene, cu peste 12.000 de restaurante partenere, deservind o țară cu 1,3 miliarde de locuitori.
- În Malaezia, Filipine și Singapore, foodpanda a achiziționat complet concurentul Food Runner, care funcționează în sistem de franciză și în Indonezia. În toate aceste țări, foodpanda opereză deja platformele foodpanda.com.my, foodpanda.sg și foodpanda.ph. În urma achiziției, compania se poziționează ca lider pe alte 4 piețe cheie din sud-estul Asiei, cu peste 1.200 de restaurante partenere din toate orașele importante din Malaezia, Singapore și Filipine.
- În Pakistan, foodpanda a achiziționat platforma EatOye, companie cu peste 1.000 de restaurante partenere, activă în 15 oarașe, care le oferă utilizatorilor, alături de comenzi de mâncare, și posibilitatea de a-și rezerva mese la restaurantele preferate. Eatoye va continua să opereze cu același management, alături de foodpanda.pk.
- foodpanda Hong Kong va integra brand-urile altor patru competitori, după achiziția platformelor Koziness.com, lansate inițial sub brandul iDelivery, care operează inclusiv brandurile Dial-a-Dinner, SOHO Delivery și Ring-a-Dinner, ce livrează mâncare de 10 ani. În urma achiziției, foodpanda va optimiza traficul tuturor celor patru brand-uri, care vor continua să le ofere utilizatorilor mâncărurile preferate de la peste 500 de restaurante.
- În Thailanda, foodpanda începe parteneriatul cu Food By Phone, platformă care, în ciuda numelui, înregistrează creșteri importante pe zona de comenzi online. Food By Phone este un pionier al pieței thailandeze de livrări, lucrând cu cele mai bune restaurante din Bangkok încă din 1998. Toate cele 650 de restaurante partenere vor fi disponibile pe platforma foodpanda.co.th în trei dintre cele mai importante orașe thailandeze.
„În urma acestor achiziții, foodpanda devine liderul pieței de food delivery pe tot teritoriul Asiei de Sud – Est. Expertiza și experiența tuturor acestor companii locale ne vor ajuta să îmbunătățim semnificativ serviciile și paleta de bucătării oferite clienților noștri”, declară Ralf Wenzel, Co-Founder și CEO al foodpanda group.
Foodpanda este prezentă și în România, colaborând, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News