Ian Pearson, director Ford România, a vorbit despre principalul dezavantaj al țării noastre.
”Dacă în trecut exista un top 5 al celor mai buni producători auto, acum există mii de piața auto globală. De aceea, atunci când vorba despre factori regionali, este clar că principalul dezavantaj competitiv al Româniai este infrastructura. La operațiunile noastre de la Ford, majoritatea pieselor sunt aduse din străinătate și majoritatea mașinilor pe care le avem sunt trimise în afară, deci folosim infrstructura. Astfel, costul pentru acest transport este un dezavantaj pentru România", a spus Pearson, potrivit Mediafax.
Potrivit acestuia, în viitor, totul se va rezuma la cerințele clienților: "Totul se va rezuma la ceea ce vor clienții, chiar dacă dorințele lor sunt diferite față de ceea ce vrem noi. Am produs mașini până acum pe care le-am impus clienților și uneori nu am obținut profit. Acum, clienții nu mai sunt doar oameni care vor să fie presați să cumpere ceva. Vor să aleagă ce să cumpere, știu ce vor. Totodată, clienții nu mai sunt doar persoane fizice, ci și orașe, care ne anunță că vor mașini cu emii 0".
Transformarea Ford
Ian Perason a anunțat că Ford vrea să transforme "Ford Motor Company" în "Ford Mobility Company".
"Vrem să devenim Ford Mobility Company, adică o companie de mobilitate. Să nu vorbim numai de mașini sau camioane, ci și de biciclete, scutere electronice și altele. Trebuie să acceptăm toate schimbările", a spus el.
"Nu va mai fi vorba despre proprietatea individuală. Costul mașinilor va creștere ca urmare a tehnologiei care se reflectă în piața auto. Dacă stăm și ne gândim, cât de mult ne folosim mașini în 24 de ore? În cea mai mare parte a timpului mașina este parcată, iar, pe viitor, trebuie să găsim o modalitate inteligentă pentru a folosi vehiculele de transport și acest lucru înseamnă folosirea lor în comun", a afirmat Pearson.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu