Ford România va produce o nouă versiune a modelului Puma

Ford România va produce o nouă versiune a modelului Puma / Foto cu caracter ilustrativ: Pixabay
Ford România va produce o nouă versiune a modelului Puma / Foto cu caracter ilustrativ: Pixabay

Ford aduce la Craiova o nouă versiune: SUV-ul Puma cu o cutie de viteze automată şi pentru versiunea hibridă.

Ford România va demara la Craiova producţia SUV-ului Puma şi în versiunea cu transmisie automată pentru motorizările cu tehnologie hibridă. Până acum transmisia automată era disponibilă doar pentru motorul de 1,0 litri EcoBoost fără componenta electrică. Aceasta va fi disponibilă atât pe varianta de 125 CP cât şi pe cea de 155 CP şi este aceeaşi versiune de transmisie automată cu şapte trepte.

Tehnologia Ford EcoBoost Hybrid foloseşte un starter/ generator integrat acţionat de o curea (BISG) pentru a recupera energia pierdută de obicei în timpul frânării şi pentru a încărca un acumulator litiu-ion de 48 de volţi. BISG oferă şi asistenţă de cuplu motorului pentru a spori eficienţa şi performanţele acestuia, în funcţie de scenariile de conducere.

Suplimentarea cuplului este bazată pe sistemul BISG pentru a creşte cuplul total disponibil cu până la 20 Nm, pentru o acceleraţie mai bună. Acceleraţia pentru modelul Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125CP cu cutia automată în 7 trepte este îmbunătăţită cu până la 4% comparativ cu varianta non-hibridă. Modelul Puma 1,0 litri EcoBoost Hybrid 155 CP automat, în 7 trepte accelerează de la 0 la 100 Km/h în 8,7 secunde.

Combinaţia de EcoBoost Hybrid şi cutia automată în şapte trepte este deosebit de potrivită pentru oraş

În modul Sport, treptele de viteză inferioare ale cutiei automate de pe Puma EcoBoost Hybrid răspund mult mai sportiv. Sistemul Triple-downshifts permite depăşiri mai rapide atunci când şoferii au nevoie de acceleraţie maximă. Cutia de viteze automată oferă şi modul de selecţie manuală a vitezelor, cu padele sport la volan, pentru modelele Puma ST-Line X şi ST-Line Vignale Sistemul de înlocuire a cuplului utilizează tehnologia BISG pentru a furniza până la 24 Nm de cuplu suplimentar, dar cu o eficienţă îmbunătăţită a consumului de combustibil. Combinaţia de EcoBoost Hybrid şi cutia automată în şapte trepte este deosebit de potrivită pentru oraş, unde opririle frecvente permit captarea regulată şi redistribuirea energiei.

Se anticipează că modelele automate Puma EcoBoost Hybrid şi Fiesta EcoBoost Hybrid vor ajuta la îmbunătăţirea emisiilor de CO2 cu până la 5% comparativ cu echivalentele EcoBoost 1.0 litri, pe benzină, precizează GDS.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel