FRF schimbă abordarea publică după venirea lui Burleanu

FRF
FRF

Federația Română de Fotbal pare să își schimbe abordarea față de presă și suporteri, odată cu venirea lui Răzvan Burleanu în funcția de președinte al instituției.

Departament de comunicare nou

Luni, Federația a anunțat că are un nou departament de comunicare, cu următoarea componență:

  • - Gabriel Berceanu - Chief Communications Officer
  • - Paul Zaharia - Media Operations
  • - Gabriel Safta - Communications Officer
  • - George Ștucan - Communications Officer

Pagină oficială de Facebook pentru națională

Marți, proaspăt-numitul departament de comunicare al FRF a anunțat înființarea paginii oficiale de Facebook a naționalei României de Fotbal, prin intermediul căreia „fanii echipei naționale a României vor putea fi conectați în timp real cu toate evenimentele din jurul echipei naționale și a acțiunilor”.

„Pagina poate fi accesată la adresa https://www.facebook.com/NationalaRomanieiOfficial și, pe lângă cele mai noi informații despre jucătorii și partidele pe care le dispută aceștia, va găzdui și diferite concursuri cu premii pentru toți suporterii echipei naționale”, mai transmite Federația, printr-un comunicat de presă.

Site nou

„Din dorința de a transforma site-ul frf.ro într-o sursă de informare, generator de conținut și platformă interactivă în relația cu suporterii, mass-media și membrii Federației, FRF inițiază de azi, 18 martie 2014, o cerere publică de oferte pentru crearea noului portal”, a informat marți Federația, prin intermediul unui comunicat de presă.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel