Noul ministru al Turismului, Maria Grapini, a anunțat, luni, că în cadrul ministerului se va analiza eficienţa „frunzei” fostului ministru, Elena Udrea, în promovarea turismului românesc, iar dacă se va dovedi că logo-ul a fost ineficient, acesta va fi schimbat.
„Vom analiza cât a costat brandul şi ce a adus el. Dacă nu a adus ce trebuie, trebuie schimbat. Nu ţin neapărat să înlocuiesc brandul, dar dacă analiza va arăta că brandul nu ne-a adus ce ne-am propus, atunci se poate schimba. Sunt indicatori foarte clari care spun lucrul acesta”, a declarat Maria Grapini, într-o conferinţă de presă susţinută la Timişoara, conform pesurse.ro.
Noul ministru al Turismului a declarat că vor fi promovate mai ales atracţiile turistice care n-au beneficiat de destulă vizibilitate până acum. În opinia sa, promovarea turismului românesc trebuie făcută pe trei direcţii: agroturism, turism balnear şi turism cultural. Totuşi, ministerul de resort nu poate face decât să traseze nişte direcţii şi să elaboreze politici, însă este de datoria asociaţiilor din domeniu să le respecte şi să le pună în practică, consideră Grapini.
Anul 2013 nu se anunţă unul prea bun pentru ministerul condus de Grapini, dat fiind că există mai multe procese din perioada mandatului Elenei Udrea care trebuie rezolvate. Mai mult, ministerul condus de conservatoare nu va avea foarte mulţi bani anul viitor. „Mi-am asumat un portofoliu foarte greu. Am preluat IMM-urile şi în 26 decembrie plec la Bucureşti să-mi preiau atribuţiile de la Ministerul Turismului. Ştiu că sunt multe încurcături aici. O să preiau şi nişte procese de pe vremea doamnei Udrea”, a mai spus Grapini.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Anca Murgoci