Brandul turistic al României, lansat în mandatul Elenei Udrea la Ministerul Dezvoltării și care conţine celebra frunză, se dorește a fi schimbat. În consecință, ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumătatea lunii martie pe pagina personală de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al României, dar a dorit să afle și care este opinia cetățenilor față e actualul brand. "Părerile nu sunt pozitive", a spus ministrul Grapini.
"Am postat pe Facebook lansarea unui concurs de idei pentru alegerea brandului turistic al României şi am cerut opinii tocmai pentru a evalua percepţia faţă de brandul sectorial de turism. Clar, părerile nu sunt pozitive", a răspuns, vineri, Maria Grapini, pentru Mediafax.
Ministrul pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri a precizat că, potrivit desfăşurătorului de implementare a programului de promovare a brandului, trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual.
"Urmează să se lanseze o licitaţie pentru contractarea unei firme care să facă acest studiu. Consilierii şi experţii vor decide dacă este cazul de rebranduire a sectorului de turism", a mai spus ministrul, potrivit căreia prioritatea o reprezintă însă implementarea câtorva măsuri esenţiale pentru turism, care să ducă la creşterea indicatorilor relevanţi ai sectorului, precum modificarea sau promovarea unor legi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu