Ryanair vine cu explicații după ce, marți dimineață, un avion al companiei a întâmpinat probleme în zbor.
'Regretabil, acest zbor din Bucureşti către Timișoara (13 iunie) a fost întârziat înainte de decolare din cauza unei probleme tehnice minore la aeronavă. Clienții afectați au fost informați prin email și SMS, compania oferindu-le vouchere pentru mâncare și băuturi răcoritoare. Pentru a minimiza întârzierea, pasagerii s-au îmbarcat într-o aeronavă de rezervă care a decolat către Timișoara mai târziu în cursul dimineții. Ryanair le prezintă scuze sincere tuturor clienților afectați de această întârziere', se arată într-un comunicat al Ryanair.
Amintim faptul că un avion Ryanair a decolat, marți dimineață, la 10:56 spre Londra, decolarea fiind programată inițial la 6:40. După decolare a anunțat că va reveni pe aeroport și a aterizat la 12:11 pe Otopeni, după ce survolat spațiul aerian din apropierea Bucureștiului pentru a consuma combustibil. În aeronavă se aflau 169 de pasageri.
Un pasager îngrozit a postat pe pagina sa de Facebook faptul că în timpul survolării în avion au fost emanații de fum.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News