Furnizorul de apă și canalizare al Capitalei nu mai este aceeași companie din 2015

În diferite publicații a fost reluat în aceste zile subiectul scandalului Apa Nova din anul 2015. Referirile la companie se fac în același ton ca cel de la momentul apariției scandalului. Pentru orice persoană de bună credință, schimbările prin care a trecut compania se văd cu ochiul liber. Sunt schimbări de atitudine, de abordare, de apropiere de consumatori.


Compania a traversat un proces de transformare. A constituit mai întâi voluntar provizioane pentru acoperirea nivelului vehiculat al prejudiciilor, a suspendat și concediat toate persoanele vizate de investigații și a colaborat deplin cu autoritățile. A înțeles însă că acest scandal o obligă să facă schimbări în profunzime. Ca atare, a derulat audituri, s-a reorganizat, a stabilit noi reguli de control intern, și a arătat că a înțeles ce așteaptă bucureștenii de la ea. Dintr-o companie care aloca resurse financiare pentru activități și evenimente de comunicare, a devenit o companie care a lansat programul A doua țeavă, care este doar un exemplu. Un exemplu însă relevant pentru transformarea cunoscută de Apa Nova în perioada de la apariția scandalului.

A doua țeavă este un proiect prin care compania suportă înlocuirea țevilor private de transport a apei dintr-un număr important de blocuri în fiecare an. Vorbim de o infrastructură de transport a apei privată care nu se află în răspunderea companiei. Schimbarea ei este un semn de responsabilitate, de preocupare pentru rezultatul final, respectiv al asigurării calității apei și acolo unde aceasta e afectată de cauze care nu țin de răspunderea companiei. Realizarea unui tip de comunicări directe cu publicul bucureștean prin crearea unui eveniment dedicat în acest sens anul trecut la Sala Palatului unde orice bucureștean a putut să dialogheze direct cu conducerea companiei este iarăși ceva de lăudat Apa Nova promovând astfel în premieră un astfel de concept de deschidere și transparență către public. Nu stiu cate companii aveau curajul de a se lasa apostrofati, live, fara regie, de mii de oameni, pentru a explica direct controversele de catre manageri, iar Apa Nova a facut asta din nou acum o luna.

Apa Nova Compania de Ape București nu poate fi încadrată cu semn de egalitate prin raportare la Apa Nova București. Ușoara modificare de nume anunțată de companie în acest an a fost făcută tocmai pentru a sublinia schimbările de fond cunoscute de Apa Nova București și care au dus la apariția unui nou nume, caracterizat de o ală realitate internă, Apa Nova – Compania de Ape București.

În acest context, întrebarea este: ce ne dorim ca și consumatori? Să arătăm că am văzut aceste schimbări, că le apreciem și considerăm că sunt binevenite, să încurajăm astfel noua abordare și atitudine promovate de companie? Sau să continuăm să ne referim strict la vechea companie, trecând complet cu vederea acțiunile asumate și promovate în plan intern? Nu vorbim aici de trecut, trecutul trebuie și va fi clarificat și soluționat în Justiție. Vorbim însă de viitor, și dacă dorim să fim corecți față de noi nu putem să nu salutăm evoluțiile cunoscute de Apa Nova București și transformarea ei în Apa Nova – Compania de Ape București. Este desigur un proces care va continua și compania trebuie să confirme și pe viitor noua ei atitudine față de bucureșteni. Dar pași buni în direcția corectă s-au făcut cu certitudine.

(w670)

(w670)

(w670)

(w670)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel