Fenomen uluitor la prima ediție a Cluj International Jazz Festival, care s-a desfășurat în acest acest weekend, la Casa de Cultura a Studenților din Cluj, spre deliciul mediului online. În fotografiile postate de către organizatori pe pagina evenimentului, figurile unora dintre spectatori apar și de câte trei ori, pentru a da iluzia unui public mai numeros.
Diesel Events, organizatorul primei ediții a Cluj International Jazz Festival, a făcut o gafă de proporții la sfârșitul acestei săptămâni, scrie ziardecluj.ro.
Internauții au remarcat că în imaginile postate pe pagina evenimentului câțiva dintre spectatori au fost "clonați" în Photoshop, întrucât figurile unora apar chiar și de trei ori în aceeași fotografie. Prima observație a apărut pe un blog, spi-oana.org, care a postat imaginea respectivă.
"Publicul din pozele de la Diesel Events din cadrul Cluj International Jazz Festival cam da cu plus. Cu plus mult. Cu plus de clone. Poate ca la Cluj s-a descoperit clonarea. Poate ca au mers doar gemeni identici la concert. Poate ca avem (inca) o dovada ca sponsorii nu sunt atenti la ce poze ajung pe la ei ca dovada de : aici sunt banii dumneavoastra. Poate ca ma bucur ca n-am fost", este comentariul postat pe blogul spi-oana.org.
Ulterior, poza originală, publicată de Diesel Events, a fost ștearsă, iar Mircea Buteanu, organizatorul evenimentului, crede că este "o glumă proastă".
"Eu cred că au făcut ceva glume. A fost weekend și nu ne-am ocupat noi, personal, de pozele respective. Trebuie să iau legătura cu fotograful. Este un fotograf nou, care a realizat imaginile pentru eveniment, să văd dacă este un banc sau o prosteală", a spus Buteanu, care precizează că abia în această dimineață a aflat despre incident.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News