Germania nu vrea să-şi trimită tancurile pe frontul din Ucraina

 Foto: Pixabay, de Artur Pawlak
Foto: Pixabay, de Artur Pawlak

Atitudinea oficialilor nemţi se înscrie în atitudinea reţinută de a mai furniza armament către Kiev.

Germania deţine peste 60 de vehicule de infanteriei Marder pe care nu le livrează Ucrainei, deşi nu intenţionează să le folosească în interes propriu, potrivit tabloidul german Bild, care citează un document secret al Ministerului German al Apărării intrat în posesia publicaţiei.

Potrivit acestui document, armata germană are mai mult de 62 de tancuri Marder A3 care nu mai sunt în uz: „Dintre aceste vehicule, 32 pot fi reparate şi refolosite dacă este necesar, în timp ce alte 30 pot fi folosite doar pentru piese de schimb”.

Bild şi Kyiv Independent reamintesc că oficialii germani au negat anterior că au un surplus de astfel de vehicule blindate necesare Ucrainei. Conform Berlinului, toate cele 343 deţinute de Germania erau deja folosite de armata germană şi nu pot fi cedate pentru lupta Ucrainei contra Rusiei.

Germania, Austria, Slovacia şi Ugaria au decis primele să achite gaz rusesc în ruble, aşa cum a ordonat Vladimir Putin. Iar la un moment dat, canceralul Germaniei a anunţat că ţara lui nu mai are armament de oferit Ucrainei.

Relaţiile Ucraina-Germania s-au acutizat după ce Zelenski a refuzat, într-o primă fază, să-l primească pe preşedintele Germaniei. Ulterior, relaţiile s-au normalizat, scrie Mediafax.

Șeful RWE: Germania ar putea renunța complet la gazele rusești până în primăvara anului 2025

Germania ar putea renunța complet la gazele rusești până în primăvara anului 2025, susține șeful RWE.

Germania ar putea să renunțe comlet la gazul rusesc în următorii trei ani, a anunţat vineri Markus Krebber, directorul general al celui mai mare producător de energie, RWE, într-un interviu acordat săptămânalului Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, transmite Agerpres, citând Reuters.

"Dacă ne extindem rapid, putem face asta până în primăvara anului 2025. Problemele de aprovizionare ar putea fi cumva gestionabile din 2024", susţine Krebber.

Markus Krebber a adăugat că, pe lângă construirea infrastructurii necesare pentru importarea gazelor naturale lichefiate (GNL), este nevoie de construirea de noi conducte de transport în ţările din Europa. (VEZI CONTINUAREA AICI)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel