Potrivit ultimului bilanț, 150 de persoane au pierit, marți, în sudul Franței, în urma prăbușirii unui avion Airbus A320 al companiei germane de transport aerian low-cost Germanwings, deținută în totalitate de Lufthansa din 2009. În memoria victimelor, atât Germanwings, cât și Lufthansa și-au schimbat logo-ul pe rețelele de socializare.
Pe pagina oficială de Facebook, dar şi pe Twitter, logo-ul companiei Germanwings apare în varianta alb-negru, de doliu, şi nu în culorile galben şi grena, aşa cum era până acum.
De asemenea, paginile de socializare ale companiei-mamă Lufthansa au apărut cu logo schimbat, în semn de doliu pentru cele 150 de victime ale tragediei aviatice care a avut loc marți în sudul Franței.
Cele două companii au înființat, totodată, și o linie telefonică gratuită 0800 11 33 55 77 pentru rudele pasagerilor, unde pot obține mai multe informații.
Potrivit corespondentului Les Echos din Marsilia, trupurile victimelor accidentului vor ajunge, pe măsură ce vor fi recuperate, în localitatea Seyne-les-Alpes din zona accidentului, unde a fost instalat și centrul de comandă al operațiunilor de căutare.
O aeronavă Airbus A320 cu 148 de oameni la bord, care a decolat din Barcelona, Spania, cu destinaţia Dusseldorf, Germania, s-a prăbuşit, marţi, în Alpii francezi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu