Grup Feroviar Roman (GFR), primul operator de transport feroviar din România, a lansat o aplicație online pentru clienți.
"Platforma lansată de către Grup Feroviar Român (GFR) este prima de acest fel nu doar pe piața din România, ci și prima aplicație lansată de către o companie privată în Europa. Printre operatorii feroviari de stat care au lansat aplicații similare se număra Deutsche Bahn în Germania, ÖBB în Austria și Rail Cargo Ungaria", a precizat Amedeo Neculcea, Consilier Dezvoltare în cadrul Grup Feroviar Român, cu ocazia participării la Summitul de Investiții Railway PRO, organizat, la București în perioadă 3 – 4 octombrie, de către Club Feroviar și Railway PRO, cu sprijinul Asociației Industriei Feroviare din România (AIF).
"Clientul primește în fiecare zi un e-mail cu informații despre statusul comenzii, acestea fiind disponibile și în aplicația propriu-zisă. Platforma are o interfață prietenoasă care permite efectuarea unor avertizări emise de către client sau de către operator. Avem în pregătire și posibilitatea accesării secțiunii pentru facturarea electronică și, cel mai probabil, o vom pune în aplicare până la jumătatea anului 2018", a punctat Amedeo Neculcea.
"Este o platformă de business legată de fenomene intrinseci ale transportului feroviar, iar noi am dorit astfel să permitem clientului să între în 'habitatul' nostru și să aibă acces la întregul proces de transport, de la comandarea vagoanelor și până la livrarea lor către destinatar", a adăugat Neculcea.
[citeste si]
Lansarea acestei aplicații constituie un pas important către o relație transparența cu clienții, aspect invocat de către toți operatorii de transport (prin oferte, contracte, acțiuni de marketing) însă niciodată implementat până în prezent.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News