Dan Zaharescu, directorul executiv al ARPIM, a vorbit la DC NEWS despre modificarea ghidului pentru publicitatea la medicamente.
Dan Zaharescu, directorul executiv al ARPIM, a vorbit în cadrul dezbaterii "Vaccinul, cel mai puternic stimulent al imunității", organizată de DC NEWS, despre crearea unui ghid de publicitate la medicamente.
"Asociația Română a Producătorilor Internaționali de Medicamente împreună cu Asociația Producătorilor de Medicamente Generice și RASCI au trimis acum ceva vreme o propunere de amendare a legii privind publicitatea la medicamente, existând o deschidere acum din zona ANMDMR. Care este feedback-ul astăzi?, l-a întrebat jurnalistul Val Vâlcu pe Dan Zaharescu.
"Fără îndoială că pentru a îmbunătăți ghitul de publicitate cu privire la medicamente este nevoie de un dialog cu autoritatea de reglementare, respectiv Agenția Națională a Medicamentelor și Dispozitivelor Medicale și acest dialog a fost deja statuat, el funcționează și funcționează destul de bine, însă pentru moment noi am propus un set de modificări la ghidul existent, modificări care să accelereze și să faciliteze procesul de comunicare și informare cu privire la boli, cu privire la soluțiile care există pentru tratarea anumitor situații și acest lucru din păcate deocamdată nu este realizabil pe termen foarte scurt din cauza resurselor de personal foarte reduse pe care Agenția Națională a Medicamentelor și Dispozitivelor Medicale le are în acest moment.
Deci suntem în dialog. Agenția Națională a Medicamentelor și Dispozitivelor Medicale a luat cunoștință de propunerile noastre, dar momentul în care vom discuta la concret pentru modificarea acestui ghid de publicitate cu privire la medicamente, probabil că urmează să vină undeva spre mijlocul acestui an", a declarat dan Zaharescu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News