Ghișeul Digital al Poștei Române a fost instalat astăzi și tot astăzi a afișat o eroare de rețea.
Poșta Română a început pe drumul digitalizării cu stângul, după ce primul Ghișeu Digital din țară, deschis în Capitală, a dat rateuri de la prima utilizare, afișând o eroare de sistem. În ciuda modernizării, ghișeul păstrează o tradiție nescrisă și acceptă doar plata cu numerar.
Pentru cei care vor să își plătească facturile la noul gadget al Poștei, trebuie să aibă la ei documentul emis de furnizorul de servicii. Orice plată are un comision fix de 2,5 lei, transmite Antena3. Pasul spre modernizare nu ține, totuși, pasul cu serviciile de plată actuale, mai multe aplicații bancar-financiare putând opera aceeași activitate din confortul casei.
De la Ghișeul Digital pot fi trimise colete și scrisori în România. Momentan nu se știe când astfel de servicii vor fi disponibile și în alte orașe.
Compania Naţională Poşta Română (CNPR) organizează, luni, evenimentul de lansare a Ghişeului poştal digital - cea mai nouă şi completă soluţie din gama serviciilor automatizate, oferite de către operatorul naţional de servicii poştale. Lansarea va avea loc în prezenţa ministrului Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Sebastian Burduja, şi a directorului general al Poştei Române, Valentin Ştefan.
Potrivit companiei, ghişeul poştal digital este fabricat în România şi reprezintă o soluţie unică pe piaţa serviciilor poştale din ţara noastră, prin complexitatea prestaţiilor oferite, 100% automatizate. "Terminalul de servicii poştale reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare, în regim self-service, pentru operaţiuni complete de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare, etc. Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră, pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul. Clienţii Poştei Române vor avea posibilitatea să acceseze Ghişeul poştal digital în regim self-service 24/7", precizează Poşta Română. Citește continuarea AICI.
Citește și: Boloş: Voucherele sociale vor fi distribuite din 13 iunie
Liderul de sindicat al lucrătorilor din Poşta Română, Matei Brătianu, în vârstă de 76 de ani, stârneşte nemulţumiri printre lucrătorii poştali.
Iată scrisoarea transmisă de unul dintre membrii Sindicatului Lucrătorilor Poştali din Români, din Iaşi, către sindicat. Acesta se plânge că nu a primit niciodată informaţii transparente despre modul în care au fost cheltuiţi banii din cotizaţii, şi cere informaţii concrete şi transparente cu privire la mai multe lucruri privind activitatea sindicală. Citește articolul și scrisoarea AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News