”Revelionul cu Dan Negru” a devenit un brand românesc.
Prezentatorul de televiziune a scris pe Facebook, în urmă cu scurt timp, că se simte onorat că un gigant mondial cum este Netflix a postat, pe Facebook, un mesaj despre ”Revelionul cu Dan Negru”.
Netflix este urmărit la nivel mondial de aproape 42 de milioane de oameni. Mesajul a fost postat Netflix România, unde deocamdată nu se dovedește a fi un real succes. Cu toate acestea, faptul că a fost menționat de un gigant mondial, intrat de curând pe piața românească a fost un gest care l-a onorat pe Dan Negru.
”M-a onorat postarea asta de pe pagina oficială a gigantului Netflix” a scris Dan Negru.
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 18-lea an consecutiv, a fost și în acest an lider de audiență pe toate segmentele de public. Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2018, de la ora 23.40, a adunat în fața micilor ecrane 3.211.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 18 puncte de rating și 35,8 cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.352.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News