Companiile primesc suport din partea Google pentru a-și menține afacerile. Iată condițiile și cum sunt acestea ajutate.
Gigantul Google oferă credit publicitar companiilor mici și mijlocii din întreaga lume. Pentru acest lucru a fost creat un fond în valoare de 340 de milioane de dolari.
”Dorim să ajutăm companiile mici și mijlocii în privința costurilor, pentru ca acestea să poată comunica în continuare cu clienții în această perioadă dificilă. Prin urmare, vom aloca un credit publicitar în valoare de 340 de milioane USD pentru companiile respective din toată lumea.
Creditul poate fi folosit oricând până la sfârșitul anului 2020 pe platformele Google Ads. În decursul următoarelor luni, companiile mici și mijlocii care au fost advertiseri activi încă de la începutul anului 2019 vor primi o notificare privind creditul în contul Google Ads.
Această acțiune face parte din angajamentul general al companiei Google de a ajuta întreprinderile mici și mijlocii, organizațiile din domeniul sănătății și guvernele, precum și lucrătorii în domeniul sănătății aflați în prima linie de apărare împotriva epidemiei globale”, se arată într-un comunicat al companiei.
”Advertiserii care vor primi credite publicitare vor primi notificări în lunile următoare. Momentan, lucrăm la crearea acestor credite specializate în conturile Google Ads, motiv pentru care notificările nu se vor afișa imediat. Vă mulțumim pentru răbdare”, a anunțat Google.
Companiile mici și mijlocii din întreaga lume care au fost advertiseri activi încă de la începutul anului 2019 vor fi informate în lunile următoare prin intermediul unor notificări în contul Google Ads.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu