În cadrul deplasării la Madrid, alături de premierul Victor Ponta, ministrul Maria Grapini a dezbătut, împreună cu Carlos Espinosa, Înaltul Comisar pentru Marca Spania, mecanismele şi strategiile implementate de statul spaniol pentru atingerea unor directive similare, anunță cu pompă un comunicat. Grapini a criticat brandul de țară, vestita frunză promovată de Elena Udrea, care a fost realizată de un consorțiu spaniol - THR&TNS.
Deși a declarat că se va gândi dacă va folosi brandul de țară, se pare că nu consideră că experiența spaniolilor în materie de turism este atât de rea. De altfel, deși îngropați într-o profundă criză exonomică, spaniolii experimentează unul dintre cei mai buni ani turistici din istorie, cu 6 milioane de turiști străini doar în luna iunie și 26,1 milioane în primul semestru, ceea ce reprezintă o creștere de 4,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Dar s-a schimbat și profilul turistului în Spania: cei mai numeroși nu mai sunt britanicii și nemții, ci rușii (33,6% din totalul turiștilor străini).
[caption id="attachment_345980" align="aligncenter" width="560"] sursa: El Pais[/caption]Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu