Grupul american AT&T a vândul compania-mamă Pro TV, CME. Cumpărătorul este un fond de investiții cef, PPF.
CME a costat 2,1 miliarde dolari.
Preţul plătit pentru o acţiune CME este cu 32% mai mult decât preţul de pe bursă.
”Comitetul special al board-ului, împreună cu consilierii noştri, a condus un proces extins de revizuire a alternativelor, ceea ce a însemnat implicarea mai multor parteneri strategici şi financiari. Anunţul de astăzi reafirmă angajamentul nostru în a livra valoare pentru acţionari”, spune John Billock, preşedinte al board-ului de directori al CME.
CME era deţinut de gigantul american AT&T, care preluase această companie de la Time Warner în urma unei tranzacţii globale.
”În cursul ultimilor şase ani, în timp ce ne-am transformat businessul şi am livrat constant o creştere a profitabilităţii, principala noastră preocupare a fost generarea de valoare pentru acţionarii noştri. Eforturile noastre culminează în această tranzacţie, şi suntem siguri că este alegerea bună pentru acţionarii noştri şi o concluzie satisfăcătoare la una dintre cele mai de succes reorganizări a unei comanii media lider de piaţă în ultimii ani. Suntem mulţumiţi că grupul PPF ne împarte perspectiva”, anunţă Michael Del Nin şi Christoph Mainusch, co-executivi ai CME, potrivit Mediafax.
CME şi-a început activitatea la începutul anilor 90, compania fiind fondată de antreprenorul american Ronald Lauder. În România, Lauder s-a asociat în cu antreprenorul român Adrian Sârbu, care a creat Pro TV. Adrian Sârbu a ieşit din CME şi din Pro TV în 2013.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News