O cursă de la București la Oslo a lăsat pasagerii fără bagaje.
Călătorii cursei Wizz Air de ieri, 16 martie, de la București (6:50) către Oslo, au avut parte de o surpriză neplăcută: niciun bagaj de cală nu a ajuns la destinație. Se pare că toate bagajele au fost încurcate cu cele ale unei alte curse, lăsând pasagerii fără bunurile lor personale.
După o așteptare de aproximativ o oră și jumătate la banda de bagaje, pasagerii au fost informați inițial că bagajele vor ajunge a doua zi. Ulterior, însă, au aflat că următorul zbor Wizz Air către Oslo este abia joi, 21 martie. Această veste a fost și mai frustrantă pentru unii dintre călători, care voiau să se întoarcă în București chiar în acea zi, fără să își mai recupereze bagajele la timp.
Situația a creat nemulțumiri în rândul pasagerilor, care au așteptat soluții din partea companiei aeriene. Wizz Air nu a oferit încă o explicație clară pentru această eroare majoră de manipulare a bagajelor.
”Wizz Air confirmă că, din cauza unor constrângeri operaționale pe zborul de la Otopeni (OTP) la Oslo (TRF) din 16 martie, bagajele unor pasageri au fost descărcate pentru a transporta combustibilul suplimentar necesar pentru a contracara vânturile frontale mai puternice decât se preconiza. Limitările operaționale cauzate de condițiile meteorologice excepționale au redus greutatea care putea fi transportată, iar compania aeriană a ales să transporte toți pasagerii, făcând demersuri, în același timp, ca bagajele vizate să sosească pe 20 martie. Wizz Air a notificat în mod proactiv toți pasagerii afectați și depune eforturi pentru a asigura o livrare fără probleme a bunurilor acestora. Compania aeriană își cere scuze pentru orice inconvenient cauzat și apreciază răbdarea și înțelegerea celor implicați” arată compania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Anca Murgoci