Vânzările de hârtie igienică şi dezinfectanţi sunt din nou în creştere în Germania, a anunţat joi Oficiul federal de Statistică, pe măsură ce prima economie a Europei se confruntă cu al doilea val al pandemiei de coronavirus, transmite Reuters.
“Cumpărături de tip hamster (-“Hamsterkauf”-) au început din nou”, a informat Oficiul federal de statistică într-un mesaj publicat pe Twitter, utilizând expresia tipic germană pentru achiziţiile de panică sau acumularea de stocuri.
Destatis a precizat că, săptămâna trecută, vânzările de hârtie igienică au crescut cu 89,9% comparativ cu nivelul de dinaintea crizei, în timp ce dezinfectanţii au consemnat o creştere a vânzărilor de 72,5% iar la săpun au fost înregistrate creşteri de 62,3%, potrivit Agerpres.
Germania a reuşit mai bine decât alte mari state europene, precum Marea Britanie sau Franţa, să ţină sub control pandemia de COVID-19 însă în ultimele săptămâni numărul cazurilor de infecţie a crescut constant.
Joi, Germania a raportat, pentru prima dată, mai mult de 10.000 de noi cazuri de infecţie cu COVID-19 într-o singură zi.
Datele statistice publicate în primăvară au arătat că acumularea de produse de necesitate zilnică, înainte de aşteptata intrare în carantină, a făcut ca vânzările cu amănuntul în Germania să înregistreze o creştere peste aşteptări în luna februarie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News